Jesteśmy liderem car assistance w branży producentów i importerów samochodów (OEM). Dostarczamy kompleksowe rozwiązania dla branży leasingowej i wynajmu długoterminowego samochodów (Car Fleet Management). Firmom ubezpieczeniowym zapewniamy więcej punktów kontaktu z klientem, szybką i wygodną obsługę klienta oraz kontrolę nad całkowitymi kosztami szkody.
Zobacz więcejPrzywracamy mobilność klientów oferując wygodną obsługę klienta. Zapewniamy wysoką skuteczność naprawy na drodze i przez telefon.
Aktywnie reagujemy na informacje z samochodu. Wdrażamy technologie, które umożliwiają zdalną diagnostykę i przewidywanie awarii.
Dzięki zaledwie 1377 linijkom kodu, kierowcy Renault i Dacia mogą w prosty sposób zdalnie wezwać pomoc drogową, bez konieczności kontaktu z infolinią. Digital Intake, bo o tym mowa, to funkcjonalność naszej firmy, oparta na autorskim systemie Atlas - jednym z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w branży assistance. Z technologicznego know-how skorzystało Renault Polska.
Pożar samochodu elektrycznego Lucid Air w Warszawie zwrócił uwagę na profesjonalne i nietuzinkowe działania strażaków. Musieli poradzić sobie z gaszeniem i chłodzeniem baterii składającej się z ponad 6 tys. cylindrycznych ogniw litowo-jonowych. Wysypanie owych "paluszków" na ulicę usprawniło akcję, zatrzymując ucieczkę termiczną. Dzięki temu zdarzeniu atmosfera wokół pożarów aut elektrycznych znów stała się gorąca, ukazując przy tym konieczność stałej edukacji w zakresie elektromobilności i opra