Najczęstsze pytania (FAQ)

Skorzystaj z szybkiej odpowiedzi

  1. Do kogo skierowana jest oferta Starter24 dla biznesu? Nasza oferta dla biznesu adresowana jest do wszystkich firm i organizacji, które potrzebują usług assistance w codziennie prowadzonej działalności, lub chciałyby je zaoferować swoim klientom. Do zapoznania się z nią zachęcamy również te firmy i organizacje, które nie są zainteresowane usługami assistance - ale poszukują usług, jakie może świadczyć Call Center, lub chciałyby powierzyć do obsługi niektóre swoje procesy biznesowe. Naszą ofertę w podziale na branże, do których skierowane są poszczególne jej elementy, znajdziesz tu.
  2. W jaki sposób mogę otrzymać ofertę dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami. Wystarczy zadzwonić do nas na jeden z numerów telefonów podanych w zakładce Kontakty. Możesz też skorzystać z podanych adresów mailowych, zadać pytanie lub zamówić kontakt z naszej strony przez formularz kontaktowy.
  3. Czy istnieje oferta standardowa? Nie - ponieważ wszystkie nasze propozycje są "szyte na miarę". Obecnie Starter24 obsługuje ponad 150 różnych programów - a uwzględnianie specyficznych wymagań Klienta i tworzenie produktów ściśle odpowiadających jego potrzebom to nasza specjalność.
  4. Czy usługi Starter24 są dostępne również poza granicami Polski? Tak - usługi car i truck assistance świadczymy na terenie całej Europy (z europejską częścią Turcji i Rosji włącznie). Współpracujemy przy tym z paneuropejskimi  sieciami ARC Europe oraz EuropeNet, do których należą również niemieckie ADAC, brytyjskie The AA czy duński Falck.