Badania jakości obsługi i satysfakcji

Transparentny monitoring biznesu

Dział Badań i Szkoleń Starter24 od lat dostarcza szeroki wachlarz usług, których celem jest ocena jakości obsługi i satysfakcji Klienta. Jesteśmy jednym z autorów jakościowej zmiany w wielu sieciach dealerskich i serwisowych różnych marek motoryzacyjnych w Polsce. Podobnie wspieramy też naszych Klientów z innych branż – pracujemy dla nich wszędzie tam, gdzie poziom i jakość obsługi stanowią kluczowy parametr i wpływają na zdolność konkurencyjną. Działamy przy użyciu nowoczesnych technologii, dzięki temu dostarczamy usługi najwyższej jakości.

Kompletna oferta badań

  • Badania zakupowe - metodą Tajemniczego Klienta i telefoniczne
  • Badania serwisowe -  metodą Tajemniczego Klienta i telefoniczne
  • Badania lead time
  • Badania CSI

Elastyczność i wygoda

  • Bieżące wyniki badań dostępne online
  • Badania "krojone na miarę" - zaprojektowane na analizę  wrażliwych obszarów
  • Wyczerpująca dokumentacja każdego testu
  • Stała komunikacja ze strukturami Klienta
  • Nagrywanie audio i video