Business Process Outsourcing

Pomoc na drodze rozwoju

Wyręczamy Klientów w realizacji ich codziennych działań. Wszystkie procesy lub ich części, które wymagają bezpośredniego kontaktu z klientem czy kontrahentem mogą być obsługiwane przez Starter24. To pozwala lepiej wykorzystać własny personel, angażując go do innych zadań. Platforma technologiczna, na której się opieramy umożliwia integrację z dowolnym systemem. Pracownicy naszego Call Center działają wtedy tak, jakby stanowili część zespołu firmy Klienta.

Dostępność i niezawodność

  • Nasi konsultanci obsłużą Twojego klienta o dowolnej porze, przez 365 dni w roku
  • Doświadczenie i skala działania pozwalają optymalizować koszty
  • Bezpieczna i niezawodna platforma technologiczna to efektywna wymiana informacji
  • Zwielokrotnione łącza telekomunikacyjne i własne, niezależne źródło zasilania 

Jakość i nieustające doskonalenie procesów

  • Wykwalifikowani konsultanci i wewnętrzne zarządzanie jakością
  • Precyzyjne raportowanie dostarcza aktualnych danych zarządczych
  • Wydzielone procesy Klientów spełniają założenia CBM (Continous Business Improovement)