Call Center/Infolinia

Sieć dobrych relacji

Nowoczesne Call Center, jakim jest nasze Centrum Zgłoszeniowe, może pochwalić się zaawansowaniem technologicznym, niezawodnością i wykwalifikowanym zespołem, który zawsze jest gotów na kompleksową obsługę klienta. Dzięki takiemu połączeniu jesteśmy spoiwem łączącym interesy naszych Klientów, Kontrahentów oraz klientów docelowych. Najnowsza technologia daje nam nieograniczone możliwości na integrację z systemami naszych Klientów, a tym samym, zapewnia komfort obydwu stronom w ramach wymiany informacji, jakże potrzebnych do odpowiedniej obsługi zdarzeń. Świetnie zaprojektowane rozwiązania techniczne otwierają przed nami nieograniczone możliwości terytorialne, gdyż działamy zarówno w Polsce jak i za granicą.


Szeroki zakres usług

  • Infolinie techniczne, medyczne, prawne
  • Infolinie alarmowe
  • Sprzedaż i telemarketing
  • Centra obsługi klienta

Pewność i wszechstronność

  • Call Center czynne w reżimie 24/7/365
  • Zwielokrotnione łącza telekomunikacyjne i niezależne zasilanie
  • Nagrywanie wszystkich rozmów
  • Możliwość obsługi w różnych językach